Ruimte voor nieuwe leden

Alle stemgroepen van het koor zijn goed bezet, maar de tenoren kunnen nog enige versterking gebruiken en ook bij de dames is er beperkt plaats voor nieuwe leden.

Wat verwachten we van onze leden?

We gaan er vanuit dat je door de week oefent, waardoor we op de repetitieavond eerder toekomen aan mooie muziek maken. We verwachten dat je elke week op de repetitie bent. We zingen elke maandag van 19:45 u tot 22:00 u, in de De Bron in Driebergen. Na overleg met de secretaris kun je een (aantal) repetitie(s) bijwonen. Als het wederzijds bevalt is er na afloop een stemtest.

Wat biedt Scherzando jou?

Prachtige muziek, gemaakt door gelijkgestemden. 40-45 mensen die graag zingen en jou er graag bij hebben. Eén gezellige, inspirerende avond per week. Ontroerende momenten delen we graag en bewust met elkaar. Een paar uitvoeringen per jaar, waarbij in elk geval één groot concert. Daarnaast verzorgen we ook af en toe andere optredens. Een afsluitende avond voor de zomervakantie waarin iedereen zijn (gevarieerde) talenten mag laten zien.

Scherzando gemengd koor. Driebergen.